تبلیغات
آینده روشن : همسفر سمیرا

آینده روشن : همسفر سمیرا
کنگره 60 درمان اعتیاد 
قالب وبلاگ
چت باکس


به نام خدا

لژیون نوزدهم  همسفران شعبه‌ شیخ بهایی در روز دوشنبه97/6/5 با استادی


 همسفر سمیرا وبا حضور  اعضای  لژیون و با دستور جلسه" سی دی اهمیت خواب شب" 


رأس ساعت17:45  برگزارشد.

Image result for ‫سی دی اهمیت خواب شب‬‎

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

خوشحالم که امروز هم در کنار شما عزیزان هستم امیدوارم حالتان خوب باشد من هم به لطف پروردگار خوب هست.

سی دی اهمیت خواب شب خیلی مهم است چه برای مسافر وچه برای همسفر واولین سوالی که آقای مهندس روز رهایی می پرسند این است که خوابت منظم است ویانه؟

پس سی دی را با دقت باز هم گوش کنید ونکاتی که در آن وجود دارد را اجرایی کنید.آقای امین فرمودند که خوابم درست نبود خواب کافی نداشتم ودر طی روز کسل بودم وحس فعالیت زیادی نداشتم ولی به مرور طی دوماه که از خواب روزانه کم کردم شبها بهتر می خوابیدم.

ایشان در سی دی اشاره کردند که استخر وپارک دو بال پرواز حل مشکل خواب هستند.پس ما هم باید از فرصتها به درستی استفاده کنیم وطوری برنامه ریزی داشته باشیم که حداقل روزی یک ساعت در پارک پیاده روی کنیم .

 علت به هم ریختن خواب وکلید حل آن در خشم است انسان در حالت نرمال به شارژشدن احتیاج دارد تا انرژی از دست داده خود را بدست بیاورد واگر بدست آورد بدنش آرامش دارد وکسی که درست نمی خوابد یا خواب سطحی دارد تا ظهر در حالت نرمال نیست.

برای اینکه انسان به خواب برود نیاز است تا نوسانات مغزی اش کاهش بیابد یه به عبارتی ذهنش آرام شود واگر ذهن آرام نشود درست شبیه خودری است که نیاز به بنزین دارد ومی خواهد در حال حرکت بنزین بزند پس به درستی سوخت گیری انجام نمی شود .

اگر در روز ذهن ما بیشتر درگیر مسائل باشد هنگام خواب  ذهن در گیر خواهد شد واین مسئله خوب نیست.انسان اگر خشم ونفرت وکینه داشته باشد نمی تواند به سطح مناسب خواب برسد وانسانهای که بیشتر عصبانی هستند بیشتر دچار این مشکل می شوند.

من یک پیشنهاد دارم برای کسانی که وقتی می خوابند ذهنشان درگیر حرفهای میشود که به آنها در طی روز گفته شده در اول که ببخش وبگذر وبا خود بگو که او از روی جهل ونا آگاهی خودش این حرفها را زده من با آموزشهای که در کنگره گرفتم ذهنم را در گیر این بحثها نمی کنم وبه چیزهای خوب وحرفهای که به شما انرژی می دهد فکر کن.

به طور ساده برای مشکل بی خوابی انسان باید دلش صاف باشد یعنی خشم وکینه ونفرت نداشته باشد وانسانها را ببخشد ومسئولیت کارهایش را ببپذیردوشروع کند به انجام کارهای مفید تا به آرامی ذهنش آرام شود.

خواب وحس هم رابطه تنگا تنگ با هم دارند .بعضی افراد هستند که در هر شرایطی می خوابند دلیلش این است که اتفاقات بیرونی به همشان نمی ریزد .انسان موقعی که ذهن یا دلش بیمار میشود با کوچکترین حرکت دیگران سریع شروع به فکر کردن می کند وهر اتفاقی بیرونی سوژه ای برای ناراحت شدن وفکر کردن میشود.حساسیت بیش از حد خودمان هست که باعث به هم ریختگی ما میشود.

اگر کسی بخواهد خواب شب درستی داشته باشد باید به نقطه ای برسد که عوامل بیرونی برایش خوراک ذهنی ایجاد نکند.خواب شب هم هیچ وقت از شب درست نمی شود ودرست شدن خواب از صبح است.

نکته بعدی جهت درست خوابیدن است که در کدام جهت بخوابیم .درست خوابیدن برا اساس مغناطیس زمین تعریف می شود چون در زمان خوا ب کالبد دوم انسان در ارتفاع یک متری می آید وشروع به شارژشدن میکند وبخشی از این شارژشدن با مغناطیس زمین صورت می گیرد.جهت مغناطیس زمین شمال به جنوب است وبرای این که بدن بتواند شارژشود باید عمود برا این میدان باشد یعنی شرق به غرب باشد.

نکته دیگر اینکه افرادی که خوابشان مشکل دارد با خوردن ادویه یا نمک یا فلفل بدتر می شود ونمی توانند بخوابندبهتر است چیزهای مانند ماست ودوغ بیشتر استفاده کنند.

ویک سفر اولی پس از خوردن دارو نخوابد چون اثرات دارواز بین میرود پس از خوردن دارو به بیرون برود .

برای بهتر شدن خواب شب در طول روز نخوابید .نفس کشیدهایتان را عمیق تر بکشید.خوردن یک موز ویا نوشیدن یک لیوان شیر کمک می کند راحتر بخوابید.

سه هورمونی که باعث می شود ما به راحتی در شب بخوابیم استیل کولین،سروتنین،آدرنالین استکه با ترشح این سه ووارد شدن در جریان خون ما راحت به خواب می رویم.

آقای مهندس در یک از جلسات خود گفتند برای خواب به سه پارامتر احتیاج داریم :

1:زمان مناسب

2:مکان مناسب

3:افکار مناسب وفیزیولوژی مناسب

باید سیستم ایکس درست بشود وهمچنین افکار بایستی اصلاح شود .نکته بعدی اینکه موقع نزدیک شدن به وقت خواب از دیدن فیلم ترسناک خوداری کنید افکار منفی خودتان را اصلاح کنید.

هر سی دی که آقای مهندس یا آقای امین بیان میکند هزاران نکته درونش هست ومی خواهند با اجرایی کردن آنها سیستم ایکس ما درست کار کند وبه آرامش وآسایش دست پیدا کنیم.

کمبود خواب باعث میشد زیر چشم چروک بشه چون در هنگام خواب سلولهای پوست شروع به ترمیم ونو شدن میکنند که به باسازی سراسری پوست وسالم ماندن ودرخشش آن می انجامد .اگر به اندازه کافی نخوابیم چاق میشویم،فراموش کار میشویم،کاهش تمرکز واستدلال،ضعیف شدن سیستم ،افزایش خطر بیماری قلبی وسرطان.

در طول شب هنگام خواب بدن فعالیتهای را انجام می دهد که من بعضی از این عملیتها را برای شما می گویم که متوجه شوید خواب به اندازه وکافی چه قدر برای بدن مفید هست.

ساعت 9شب تا 11

زمانی است برای از بین بردن مواد سمی وغیر ضروری که توسط آنتی اکسدان ها انجام میشود باید بدن در حال آرامش باشد در غیر این صورت اثر منفی دارد .

ساعت 11 تا1

عملیات از بین بردن مواد سمی در کبد وباید در این ساعات در خواب عمیق باشید.

ساعت 1تا3

عملیات سم زدایی در کیسه صفرا

ساعت 3تا5

عملیات از بین بردن مواد سمی در ریه اتفاق می افتد بعضی مواقع دیده ای که در این زمان سرفه شدید یا عطسه صورت می گیرد.

ساعت 5تا 7

این عملیات در روده بزرگ صورت می گیرد .لذا می توانید دفع کنید.

ساعت 7تا9

جذب مواد غذایی صورت می گیردپس بهتر است صبحانه بخورید.

دیر خوابیدن ودیر بیدار شدن از خواب باعث میشود مواد سمی از بدن دفع نشوند ار نصف های شب تا ساعت 4 صبح مغز استخوان عملیات خون سازی را انجام میدهد .

نکته دیگر که آقای مهندس فرمودند این است که صبح که از خواب بیدار می شویم ناشتا به اندازه سه مشت آب مصرف کنیم برای سلامتی بدن خیلی مفید است . امیدوارم با رعایت تمام نکات وزود خوابیدن وزود بیدار شدن  کمک کنیم به بهتر شدن سیستم ایکس بدنمان وسرشار از انرژی وآرامش  وحال خوش باشیم.

سی دی هفته آینده :ندانی را بدانی




طبقه بندی: برداشت و نوشتار سی دی ها، 
برچسب ها: کنگره 60 درمان اعتیاد، اهمیت خواب شب،  
[ سه شنبه 20 شهریور 1397 ] [ 02:02 ب.ظ ] [ همسفر: سمیرا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

کنگره 60 درمان اعتیاد
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :