آینده روشن : همسفر سمیرا
کنگره 60 درمان اعتیاد 
به نام خدا

لژیون نوزدهم  همسفران شعبه‌ شیخ بهایی در روز پنجشنبه 9808/09  با استادی

 همسفر سمیرا وبا حضور  اعضای  لژیون و با دستور جلسه" سی دی اضافه وزن (3)

برگزارشد.

Image result for ‫سی دی اضافه وزن ۳‬‎
خدا را شکر که امروز هم توفیق پیدا کردیم در جلسه باشیم امیدوارم حالتان خوب باشد. امروز در مورد سی دی اضافه وزن 3 صحبت می کنیم.
درابتدا آقای مهندس می فرمایند صورت مسئله هر چیزی را بدانین آن مشکل قابل حل است .تمام این صحبتهای را که می کنند فقط مخصوص انسانهای چاق نیست بلکه برای افرادی که هم لاغر هستند صحبت می کنند وبه درد همه می خورد.
نکته که جالب بود این است که چاقی که ما می بینیم در ظاهر در درون هم هست وفشار به قسمتهای مختلف بدن وارد می کند وباعث مشکلات فراوان میشود.
نکته مهم بعدی هیچ قرص لاغری ما نداریم وروشهای جدیدی که به عنوان پیکر تراشی وجود دارد باعث امراض مختلفی در بدن میشود تازه شکل وقیافه پوست را هم از بین می برد.انسان مجسمه نیست که پیکر تراشی کند.وعمل بسیار اشتباهی است وبه قول معروف از چاله به چاه افتادن است.
نکته بعدی صبح ها باید حتما صبحانه بخورید رابطه معکوس با چاقی دارد.یعنی بدن گرسنه می ماند وبه محض دریافت خوراکی ها سعی در ذخیره کردن می کند وبدن چاق میشود.هله هول به هیچ عنوان نخورید خاصیتی که ندارد تازه هم باع چاقی می شود وبرای بدن ضرر دارد.
از تخم مرغ ابپز در صبحانه استفاده کنید چون 14. کیلو کالری دارد از واجبات است که قبل از خوردن غذا سالاد بخورید وبرای بدن مفید است وتمام موادی که درون سالاد است زود هضم میشود وکمک می کند به هضم غذایتان وتازه شکم پر میشود ومیل اینکه زیاد بخورید ندارید.
سالاد اقای مهندس گوجه ،کاهو،خیار،کلم بروکلی،زنجبیل تلزه،مقداری کشمش ،فلفل سیاه یا قرمز، پیاز هم داخلش ریز کنید   سس به هیچ عنوان استفاده نکنید دو قاشق ماست محلی ،یا آب نارنج ،یا آبلیمو،یا سرکه سیب،یا آبغوره
ما خیلی از چیزها را می دانیم ولی عملی نمی کنیم می دانیم بعضی خوراکی ها برای ما ضرر دارد با این حرف حالا یکبار که اشکال ندارد می خوریم باید مراقب جسم وسلامتی خودمان باشیم.
منابع اصلی غذاها 
1:کربو هیدراتها
2:پروتئین ها
3: چربی ها
اصولا مقصر اصلی چاقی را کربو هیدراتها می دانندولی برای سلامتی بدن ضروری است هم کربو هیدراتهای خوب دبریم هم بدچیزهای که دست کاری یافرآوری شده باشند ضرر دارد مثل بیسکوت ،نوشابه،شیرینی ،کنسرو،وپوست گندمی که جدا می کنند کربو هیدراتهای خوب مثل گندم کامل ،سبزیجات،غلات،میوه ها.
فیبر موجود در خوراکی ها برای گوارش ،تنظیم قند خون،کلسترول،به طول عمر وکاهش ابتلت به سرطان کمک می کند.چه خوراکی ها فیبر دارندغلات کانل،لوبیاها،میوه ها،سبزیجات ،پوست میو ها مانند سیب ،خیار ،گلابی ،هلو...
پروتئین برای بدن خیلی مفید استبدون پروتئین بدن زنده نمی مانند ماهیچه ها نمی توانند عمل کنند 20 در صد بدن از پروتئین تشکیل شده ودر تمام بدن نقش مهمی دارد.
پروتئین ها در مغز ،استخوان ،مو،ناخن ،رگها ،ماهیچه ها را می سازند اگر در رژیم غذای شما پروتئین نباشد صورت لاغر ،گردن لاغر،وچشمها ته کله میرود .اقای مهندس با این روش می خواهند هر نوع ماده غذایی در برنامه ما باشد وهیچ گروه غذایی را حذف نمی کنند.
روش لاغری هم مانند درمان مواد وسیگار تحقیق کردند خودشن اجرایی کرده اند ودر اختیار ما قرار می دهند ویاد آور میشوند چه بخوریم،کی بخوریم،چه مقدار بخوریم مانند شربت اوتی داروی مناسب ،میزان مناسب ،ساعت مناسب
بیشتر بیماری های ما ناشی از روش نادرست تغذیه است مثل حروف الفبا را آقای مهندس زدند واقعا  جالب است اگر یک یا چند حروف نباشد نمی توانیم کلمه یا جمله بسازیم بدن ما هم به همه مواد غذایی احتیاج دارد.

 دوشنبه 13 /8/98 ایمان
پنج شنبه 16 /8 /98 اضافه وزن 4
 




طبقه بندی: برداشت و نوشتار سی دی ها، 
برچسب ها: کنگره 60 درمان اعتیاد،  
[ شنبه 11 آبان 1398 ] [ 12:29 ب.ظ ] [ همسفر: سمیرا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

کنگره 60 درمان اعتیاد
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic